torsdag den 6. september 2012

Today. And tomorrow.

I dag har jeg en masse tid! Jeg har fået lavet alle mine lektier. Her lige om lidt har jeg tænkt mig at sende en tysk oversættelse, og ellers mangler jeg ikke rigtig noget.
Så er det snart ved at være tiden hvor jeg skal have fysik og matematik afleveringer! Det gider jeg ikke!
Jeg har tænkt at jeg lige vil vise jer mit outfit for i dag. På et andet tidspunkt skal jeg nok få tage et par billeder eller lavet en video hvor i kan se min nye lejlighed! Ps. den er så fin! Køkken og badeværelse er det grimmeste rum, men det heldigvis også dem der skal laves helt om engang i januar eller sådan noget?

Mit outfit i dag er: 
Sort top. Cowboyvest udenover. Lange sorte bukser. Nike free run sko, i sort, hvid og lilla. 4 ringe. Og et ur.

I morgen skal jeg ud på EC. Vi har nemlig idrætsdag i morgen. Jeg skal spille rundbold i første omgang, og Tennis i anden. Det skal sikkert nok blive sjovt!
Lørdag skal jeg til DM, så jeg kan heldigvis ikke komme til skolens fødselsdag! :-O Jubiiiii! Ønsk mig held og lykke! :-)

Mange knus herfra. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar