tirsdag den 11. september 2012

Helt væk!?

Hej alle! I må undskylde at jeg ikke har fået skrevet så meget her på det sidste, men jeg har bare ikke følt at der har været så meget at skrive om... Men nu kommer der noget!

Haha! Sådan var jeg da min veninde ringede til mig i går aftes! Jeg havde skrevet på facebook at jeg var den nye elev i klassen og bla. bla. bla. Og så siger min veninde, hey, der er altså en masse der tror du skal flytte klasse! Og hun var også selv lidt.. - Du skal da ikke flytte klasse vel!? :-O
Nejnejnej, jeg skal ikke flytte klasse, det er bare fordi jeg er begyndt at træne om tirsdagen også, og der er jeg den yngste og den nyeste osv. Og så i går sagde min træner bare at de andre skulle tage godt i mod den nye pige i klassen.. Og så!
Det jeg prøver at sige er at jeg ikke er flyttet skole, for jeg elsker min dejlige klasse! :*
Knuuuuuuus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar