onsdag den 19. september 2012

Whaaaat

Jeg ved virkelig ikke hvad der sker, men jeg føler bare ikke jeg har den helt store lyst til at skrive så meget her på bloggen.. Tror måske det fordi jeg ikke har et ordenligt kamera, og jeg kan altså bedst lide indlæg med billeder til, så det bliver jo ligesom et problem for mig..
Jeg har svært ved at spare op til det, da jeg kun får lidt penge hvis jeg laver noget, og jeg har intet job..
Jeg vil prøve at skrive når der sker noget spænende, men ellers tror jeg ikke der vil blive skrevet så meget her fremover.. Jeg lover jer at bloggen vil blive kørende hele tiden! Der sker vel et eller andet.. :-))
Overvejer og lave en gruppe på facebook om min blog, bare så mine læsere kan se hvornår der sker noget herinde.. :-)
Mange knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar