tirsdag den 14. august 2012

New in


Hej bloggen. I dag er min sidste fridag, inden jeg starter i skole. Det bliver nu dejligt nok at få en "hverdag" igen i stedet for at ligge og dovne den af :-P
I dag var jeg sammen med min mor i Rema og Fakta hvor jeg fik købt noget begge steder!
Det var også i dag jeg så min morfar efter ha havde været i London til OL som doping kontrollor. Han havde fået en masse fine ting med hjem. Bla. en taske, jakke, trøjer, armbånd osv. Noget som jeg synes var meget flot var et ur som han havde fået! - Forelsket.

Mine nye solbriller. Denne gang fre Fakta.


Da jeg snart får ny mobil købte jeg en mobilholder fra Rema.

Meget smart.

Tænkte den ville være god til at have når jeg lavede negle?
- Hvilket jeg tit gør! 

Og det vildt fantastiske ur som min morfar valgte at give til mig!
Orgh, elsker det bare! Så sødt af ham!

"Games Maker" står der. Da han faktisk var en "del" af OL!
Seriøst, det ur! Neeeeej jeg ved ikke hvorfor men det er bare vildt dejligt! <333

I må have en fortsat god dag, jeg smutter over til naboen :i
Knuuuus


Ingen kommentarer:

Send en kommentar