torsdag den 9. august 2012

Lang tid siden

Okay, hej bloggen! Jeg vil lige skrive lidt om mit liv her på det sidste.. Jeg bor jo i en "flyttekasse" - rundt ved forskellige folk! Vagabonder længe leve :-P Ej
Okay. I mandags var jeg ude ved min Farmor sammen med mine søskende <3 Vi bagte kager og hyggede os! <3
Tirsdag var det så min søsters fødselsdag, hun blev 14 år! Stor pige :-* Vi kunne ikke spise ude om aftenen da hun skulle til træning, så derfor spiste vi brunch i Bilka, også vildt hyggeligt! Derefter købte vi skoleting til det nye år. Da vi kom hjem spillede vi Matador nærmest hele resten af dagen. Fødselsdagsbarnet tabte :-/
Onsdag var jeg til skydning hvilket er ved at være lang tid siden! Men det gik godt! ;-) Vi var ude ved min farmor igen, men denne gang var det kun mig og min ene søster <3 Vi hyggede os selvfølgelig igen :-P Vi var oppe i genbrug hvor jeg fandt et krus til min morfar, og et par fine sko til 30 kroner! De fine - i skal nok få et billede når jeg engang har tid :-)
I dag - Torsdag. Jeg skal her lige om lidt ud og hygge mig med mine damer - Emma, Stella og Kisser <3 Vi skal på MacD hvor vi skal have en is, og derefter ned et sted og tage billeder <3 Det bliver dejligt!

Jamen, det var da vidst nogenlunde hvad jeg har lavet denne her uge :-) Skriver igen når jeg kan! Hyg jer, og pas på jer selv <3

Mathilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar