lørdag den 28. juli 2012

Jeg tog mig sammen

Som jeg skrev før i dag, så har jeg ikke lavet noget. Set tv, læst - faktisk underligt når jeg faktisk hader at læse. Men jeg har fundet bøgerne som er fra "Virkelighedens verden" utrolig gode bøger! Jeg er lige nu igang med at læse "Martina", kan klart anbefales!
Og så, jeg har også lagt neglelak, og når vi lige snakker neglelak, så har jeg jo både hjemme ved min mor og far, og hjemme ved min mor har jeg 48 lakker + en masse tilbehør - Klistermærker, Sten, Penseler, File osv. Måske behøver jeg ikke flere?! Elsker det bare! <33
Det er bare nogen af dem. De står lidt rundt omkring.
Og det er jo også svært at holde orden når man har så mange!
"Martina" læs læs læs læs læs læs den!

I må have det dejligt <33
Knuuus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar